Home > Πρώτο Θέμα > Μαθητές από τη Δράμα που σημείωσαν υψηλές βαθμολογίες στις πανελλαδικές μιλάνε στον «Π.Τ.»  Η Παναγιώτα Καραηλία από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με 19.500 μόρια, η Μελίνα Παυλίδου από το 3ο ΓΕΛ με 17.750 και ο Ιωάννης Κατρανίτσας από το 2ο ΕΠΑΛ με 17.580

Μαθητές από τη Δράμα που σημείωσαν υψηλές βαθμολογίες στις πανελλαδικές μιλάνε στον «Π.Τ.»  Η Παναγιώτα Καραηλία από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με 19.500 μόρια, η Μελίνα Παυλίδου από το 3ο ΓΕΛ με 17.750 και ο Ιωάννης Κατρανίτσας από το 2ο ΕΠΑΛ με 17.580

Μαθητές από τη Δράμα

που σημείωσαν υψηλές βαθμολογίες

στις πανελλαδικές μιλάνε στον «Π.Τ.»

 Η Παναγιώτα Καραηλία από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με 19.500 μόρια, η Μελίνα Παυλίδου από το 3ο ΓΕΛ με 17.750 και ο Ιωάννης Κατρανίτσας από το 2ο ΕΠΑΛ με 17.580

 

Του Θανάση Πολυμένη

ΤΡΕΙΣ ακόμα μαθητές που σημείωσαν υψηλές βαθμολογίες παρουσιάζει σήμερα ο «Πρωινός Τύπος». Πρόκειται για την Παναγιώτα Καραηλία από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με 19.500 μόρια, τη Μελίνα Παυλίδου από το 3ο ΓΕΛ με 17.750 και τον Ιωάννη Κατρανίτσα από το 2ο ΕΠΑΛ με 17.580. Αυτό που είναι χαρακτηριστικό και φέτος, είναι ότι για άλλη μια φορά το 2ο ΕΠΑΛ δίνει αποφοίτους από τον Τομέα της Υγείας που πιάνουν πάνω από 19.200 μόρια και μπορούν να δηλώσουν Ιατρικές Σχολές σε Θεσσαλονίκη και Αλεξανδρούπολη.

Παναγιώτα Καραηλία, 2ο ΕΠΑΛ Δράμας.

Η Παναγιώτα Καραηλία απόφοιτη του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας, συγκεντρώνει από 19.200 έως 19.500 μόρια, ανάλογα τη Σχολή Ιατρικής Σχολής που θα δηλώσει, στη Θεσσαλονίκη ή στην Αλεξανδρούπολη.

Μιλώντας στον «Π.Τ.» η Παναγιώτα, σημειώνει αρχικά ότι έδωσε μάλιστα και προφορικά λόγω δυσλεξίας αλλά και δυσορθογραφίας. Στις προφορικές όπως μας λέει «ήταν πολύ ωραία, οι καθηγητές ήταν αρκετά φιλικοί σου έδιωχναν το άγχος και μου έδωσαν έναν αίσθημα ώστε να μπορέσω να εκφραστώ και να πω αυτά που ήθελα. Άκουγα ότι θα ήταν πολύ δύσκολα, περίεργα και άλλα διάφορα. Τελικά ήταν πολύ καλά».

Ερωτώμενη για το κατά πόσο τη δυσκόλεψε η δυσλεξία και η δυσορθογραφία, η ίδια μας λέει ότι «όντως είναι δύσκολα, παρ’ όλα αυτά έχω βρει το δικό μου τρόπο και μπορώ να ανταπεξέρχομαι» και βέβαια το απέδειξε με την βαθμολογία που έβγαλε.

Ερωτώμενη σχετικά με το διάβασμα καθ’ όλη τη χρονιά, μας λέει ότι είχε αποφασίσει να ξεκινήσει το διάβασμα από τη Β΄ Τάξη, «ώστε να μπορέσω να δώσω στον εαυτό μου χρόνο για διευκόλυνση γιατί ξέρω ότι θέλω τον χρόνο μου».

Όσον αφορά το άγχος, την κατέλαβε περισσότερο όσο πλησίαζαν οι εξετάσεις προς το τέλος της σχολικής χρονιάς, ενώ τέλος σημειώνει ότι «όλοι θα βρουν το δρόμο τους τελικά και δεν χρειάζεται να αγχωνόμαστε».

Μελίνα Παυλίδου, 3ο ΓΕΛ Δράμας.

Η Μελίνα Παυλίδου από το 3ο ΓΕΛ συγκεντρώνει 17.750 μόρια και ενδιαφέρεται να δηλώσει Βιολογικό Θεσσαλονίκης, Φαρμακευτική, ενώ ενδιαφέρεται επίσης να δηλώσει και Πυροσβεστική.

Ερωτώμενη σχετικά, λέει ότι πήγαινε φροντιστήριο σε όλα τα μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων, ενώ έκανε συστηματικό διάβασμα, είχε οργάνωση και δεν έκανε υπερβολές, εννοώντας μ’ αυτό ότι δεν έκανε ξενύχτια.

Όσον αφορά το άγχος, όπως λέει, «…είναι μέχρι να γράψεις στο πρώτο μάθημα. Μετά ξεχνιέσαι. Είναι σαν να γράφεις ενδοσχολικές εξετάσεις. Στην αρχή της χρονιάς επειδή είναι καινούριο όλο αυτό, νιώθεις λίγο άγχος, αλλά γρήγορα νομίζω ότι το ξεπερνάς».

Ερωτώμενη σχετικά με το πώς αντιμετώπισε τα προηγούμενα χρόνια το ζήτημα με την πανδημία, μας λέει: «Νομίζω ότι αυτό είναι αμφιλεγόμενο. Μπορεί να βοήθησε στο θέμα με τα διαδικτυακά μαθήματα, με την έννοια ότι δεν τα έχανες και μπορούσες να τα αναπληρώσεις διαδικτυακά, από την άλλη όμως πιστεύω ότι έχει αφήσει κάποια ψυχολογικά κυρίως κατάλοιπα στα παιδιά».

Ιωάννης Κατρανίτσας, 2ο ΕΠΑΛ.

Ο Ιωάννης Κατρανίτσας από το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας, συγκεντρώνει 17.580 μόρια και στοχεύει στη Σχολή Οικονομικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Θεσσαλονίκης (ΠΑΜΑΚ).

Όπως μας λέει, «η αλήθεια είναι ότι είχα θέσει από την αρχή τον στόχο μου και ήμουν προσηλωμένος σ’ αυτόν. Είχα ένα πρόγραμμα και μπόρεσα να το βγάλω. Ήμουν καλά διαβασμένος και δεν είχα άγχος. Έκανα ιδιαίτερα σε τρία μαθήματα και φροντιστήριο με άλλα παιδιά στην έκθεση. Πάντα έδινα έμφαση στα μαθήματα, ήμουν σχετικά καλός μαθητής στις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου, αλλά στην Γ΄ τάξη φόρτσαρα και τα έδωσα όλα».